Gaming News, Game Reviews, Game Trailers, Tech News



 








On Destructoid:
Most Comments

more notable stories

FAQ

Who updates the homepage?
Our Staff
What is Destructoid?
Long story
Can I submit a story?
#BloggersWanted
Dark theme?
Yep
Site rules?
Douche lightly
Ethics much?
Read this
Privacy?
Common sense
Who owns my posts?
You do


Get in touch

Editorial contacts
Meet our staff
Ask a question
Community@
Get support
Support@
Story idea?
Tips@
Everything else
Get in touch

Community Blogs

 
 

It's 4AM over here, and I'm still alive despite what the female shadowy figure in my dreams told me would happen if I stayed awake. Wait, I better do a cocky dance first just to make sure. Ha, deal with it, hot shadowy figure! I ain't afraid of no ghosts!


 
 
 

Taking a composition class. Started me down a John Williams binge. "The Empire Strikes Back" and "The Force Awakens" scores are beyond phenomenal!

 
 
 

Happy Catgirl Friday! If that's we do here. Man, I can't wait till Volume 4 of RWBY begins.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Submissions are now open for for the first iteration of my bi-weekly art blog! (Name TBD) Rules in the comments. Forgot to bump this earlier. This is the last day for submissions.

 
 
 

Oh shit, remembered I have Undertale. I really need to get around to playing that for more than thirty minutes.

 
 
 
 
 
 
 

The sun has set, the moon is out and CatGirl Friday comes to an end until next Friday. Good Night Everyone.


 
 
 
 
 

Sometimes this song will play as I listen to my iTunes on shuffle and I have to stop everything and take it all in.


 
 
 
 
 

Hmmm I'm either having sex or listening to the Hyper Light Drifter soundtrack. I'm only a little sweaty, so soundtrack it is!

 
 
 

It's still Friday for me for a whole 3 more hours! Yay West Coast time zones. :D


 
 
 

I had a fun first night on here and I'd just like to say thanks for the warm welcome everyone! Even if some of you want to kill me, I love y'all already <3


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quickposts

Dreamweaver

Its 4AM over here, and Im still alive despite what the female shadowy figure in my dreams told me would happen if I stayed Wait, I better do a cocky dance first just to make Ha, deal with it, hot shadowy figure! I aint afraid of no ghosts!

 
Deadgar64

Taking a composition Started me down a John Williams The Empire Strikes Back and The Force Awakens scores are beyond phenomenal!

 
Electric Reaper

Happy Catgirl Friday! If thats we do Man, I cant wait till Volume 4 of RWBY

 
Vxxy

Last one for A cat girl and a bunny girl :)

 
Rico the Penguin

Got both DLC from Nioh That was Will definitely pick up at

 
JcDent

Waffrn-SS were shits and Dirlewanger was the worst of them All sorts of trigger warnings, I guess

 
Hypno Coffin

Submissions are now open for for the first iteration of my bi-weekly art blog! (Name TBD) Rules in the Forgot to bump this This is the last day for

 
Indestructoidable

Oh shit, remembered I have I really need to get around to playing that for more than thirty

 
Parismio

Ugh King, why are you so cool!

 
The Young Fool

Finished Pokémon Trés bien!

 
iam16bit

The sun has set, the moon is out and CatGirl Friday comes to an end until next Good Night

 
Vxxy

Look into her still #CatGirlFriday :D

 
LaTerry

Sometimes this song will play as I listen to my iTunes on shuffle and I have to stop everything and take it all

 
Indestructoidable

Just got Will plow through it after Im done slaying

 
hlarge4

Hmmm Im either having sex or listening to the Hyper Light Drifter Im only a little sweaty, so soundtrack it is!

 
Roxas1359

Its still Friday for me for a whole 3 more hours! Yay West Coast time :D

 
Zaboru

I had a fun first night on here and Id just like to say thanks for the warm welcome everyone! Even if some of you want to kill me, I love yall already <3

 
BarnacleBritches

#catgirlfriday

 
Mike Martin

How to kill a chat room by me: Mike

 
StriderHoang

Financial status: paycheck to paycheck but Oreos are 40% off

 
Zaboru

#MechGirlFriday

 
hlarge4

Now, what to

 
Zaboru

I think I might have accidentally done something to WinRAR in my

 
Michformer

Genuinely tempted to get my hands on one of these colorful aquaculture appliances for my seafood sustainability Basically a hand fan of sorts farmers use to gauge the pigmentation of the salmons flesh and how attractive itll look on ones table

 
DeadMoon

Im Hersheysquirtin all over these fools in

 
Hypno Coffin

Obduction officially has me Im left with 3 paths, all of which require passwords that Im clueless This game and The Witness have broken

 
Parismio

Beat Team Fatal Furys story and is that Mary and is she going out with Terry? Well thats up to Ugh, would I give to have her back in the

 
Dreamweaver

I had a dream where a shadowy figure woke me up in my room, grabbed me by the neck, then told me not to be awake at I asked why, and she (?) said Id Then I woke Now Im She didnt say shed kill Is it a threat, or a warning? :/

 
keisal

I keep turning the A/C as low as it will go in my This months bill is going to So ready for winter!

 
Electric Reaper

Did Arkane Studios seriously think that the moving statues in Brigmore Witches would be scary? Theyre

 
iam16bit

Just saw Suicide Squad and it did nothing for The first 30 minutes and the whole setup for the plot felt rushed as if the film wanted to get through all the exposition and straight to the action and even then that was More in the

 
Fuzunga

Its the moment youve all been waiting Blake of the week! This week we have Blake with Zwei, because apparently national dog day has fallen on on catgirl

 
DeadMoon

Anybody know a way to team up with friends for the Titanfall 2 Beta? (Im even wearing my special jacket in the hopes that it might lure out a certain Edit: I figured out how to do it and its pretty (see comments)

 
Torchman

Two scenarios in, already got an interesting objective I like you already Moon

 
CJ Andriessen

I stubbed my pinky Current status

 
Virtua Kazama

I gotta Mai Shiranui transitioned well in DOA5 Last She can special cancel out of her command I look forward to trying her

 
Samsneeze

All I wanna be is someone who gets to see a giant

 
Dwavenhobble

The Shannara Chronicles Episode meh its not bad It has me caring enough to watch episode 4

 
DanteKinkade

Dogboy and <3

 
Gundy

So far my favorite thing in Nioh is the Hara-kiri The way he just shoves it in his gut like he owes himself money is the best!

 
Vadicta

#Awfulhighschoolcomicoftheday Full-sized in

 
Puss N JuIc3

Some of you may have been wondering Hey, wheres Puss N JuIc3?? of you Were taking a break! With Malikas promotion, and JuIc3 returning to work, we need some time Well keep you updated on our next big event!

 
Khalid Eternal Nigh

At the request of a few dtoid members, I shaved whole face for first time since I was 16, I cannot remember how to shave Did okay? Lip feels like the god damn sun and Im as red as your mom finding your porno

 
Nathan D

TFW you live on a dead end street, you live on the side of the street that cars have to park, and the neighbor across the street parks the car hes selling in front of your house with no sign in the front window, so no one will EVER see its for

 
Torchman

Mmmmm moon dwellers is more technical than This will be

 
EricArrache

Hey guys, Ive started my own reviews website, where i post translated versions of the reviews I write on my brazilian gaming If you wanna check it out, come to :)

 
 
 
NEXT