dark        

velcroman blog header photo
velcroman's c-blog
Posts 0Blogs 30Following 23Followers 21


 

 
 
 

Gears of War 2 New Concept Art/Screenshot DUMP!

A Bunch of Gears of War 2 stuff was let out kinda quietly today, unveling 2 new characters (Dizzy and Tai). New Race (Kantus) New guy Tai (and scorcher) and Dizzy What I am going to guess to be someones love interest Pretty lands...

 
 
 

MY NEW BROWSER WON'T LOAD DTOID'S NEW PAGE!!

I HAVE NO IDEA HOW TO FIX IT. I HAD TO USE MY FREINDS COMPUTER TO POST THIS BLOG! WHY DID YOU HAVE TO BREAK MY COMPUTER DESTRUTIOD! AOL.JOYSTIQ.COM FOR LIFE! IF YOU WANT TO SEE WHAT IM TALKING ABOUT TRY THE BROWSER HERE! ITS THE LAST ONE...

 
 
 

Not my Turning Point Rig

It's a good PC and all, built it back in December for around $850. Specs: Enlight Mid-Sized Tower 2gb G.Skill RAM Asus P5N32-E Motherboard Intel 2.4ghz q6600 (haven't overclocked yet) and a stand-in 8400gs graphics card (getting a 9600 s...

 
 
 

NEW (LEAKED) Cinnamon Toast Crunch Shape

THIS SHIT BE HOTT OFF THE PRESSES! I was sneaky sneakin' inside General Mills today, and I be like: oh dang! Super secret new cereal. Not sure when the release date is, or who's developing it. Should be the shit yo! SPREAD THE WORD!!! ...

 
 
 

SHITTY Movie Night TONITE! (Reminder!)

Howdy Ho Destructoid folk! The ever popular SHITTY MOVIE NIGHT is, as you probably guessed, tonite! And the movie is Surf Ninjas, starring Rob Schneider, the modern superstar Ernie Reyes, Jr. (and Sr.), and HALF-ROBOT, HALF...leslie neil...

 
 
 
 

Marshmellow Hamburger? (NVGR)

I bought this "hamburger" a couple of days ago, and I just remembered that I got it...so i ate it, and took pictures. Its got everything you need! Mmm, sugar, sugar, pigs feet, and coloring! My favorite! Domo Want. also, blac...

 
 
 

POGs: The New-Old Hotness (NVGR)

So, I be walkin' through the malls, down to the KB Toys, checkin' the action figurez...and I be like: "oh dang." POGs be back...and they're only $.50 a pack. ...so I bought 2. Each came with a slammer (win), 5 POGs (win), and a "Ser...

 
 
 

Epic: KonsoleKingz VS Nextlust

Shit be like King Kong VS Chuck Norris! EP-to-the-mutha-fuckin-IC! I'm simply pissing my pants in excitement over what will happen next!! Also, DAAAAANG. Also, special thanks to KonsoleKings and Robtert Summa

 
 
 

MY HEAD A SPLODE! Soundwave MP3 Player!

So, I was cruisin' Play Asia for some cool figures/toys, and I done stumble upon dis'. What the hell, I might have to buy this! Ask yourself this question: "What's more fun than playing with Transformers, not letting life get you down?" ...

 
 
 

Destructoid NationStates!! OMG GOGOGO!!!

I don't know what it was that made me think of this game, but I figured It would be a fun thing the community could start up. NationStates.net I played this game about 4 years ago after my history teacher told my class about it. A group ...

 
 
 
 
 

O

this is the first result in google images when you search O

 
 
 
 

You've all Been Waiting...It's mah Birfday!!!1

The time has come! Shower me with praise and presents!!! The day rose with the sun, but falls at my hands!!! The man-of-velcro is 19 years old, and damn it, it's been tough. Now, velcroman only expects the best and thats all he should get...

 
 
 
 
 
 

Dtoid, I ask thee: Rock Band or Guitar Hero III?

[/epic photochop] So, in 2 months time, Guitar Hero Triple will be out and in 3 months, Rock Band will debut, and the gaming community will rock their faces off. Being a fan of Guitar Hero 1+2, I, among millions, are looking forward to a...

 
 
 

ZOMG! Finally Gots My Xbox Live Diamond Card

Ah, it seems like only yesterday when I was sitting in keyboarding class, slacking off, picking up an easy credit when I signed up to get my free Xbox Live Diamond card, but it was really a year and a half ago, when I was still in high ...

 
 
 

The Awesomeness That is Kingdom of Loathing

I counter HuskyHog's list list of free MMOs with, not a list, but THE best free online browser game. I bring to you Kingdom of Loathing. It's clever, fun, hilarious, ACTION packed. Screw 3D, that's last gen, along with rumble. This game...

 
 
 

Maxis Making SimCity 5? Think Again

Damn you EA, damn you. Ceaser IV, whoever that is, it's probably no Maxis. Also, it's going to be a Games for Windows game, ugh. Get ready to pay actual money for natural disaters. Tilted Mill's President and Director has commented on t...

 
 
 

WoW Player Sues IGE

WoW player Antonio Hernandez is suing WoW gold farming mogul for basically taking the fun out of the game. Sounds like a good excuse...for a 12 year old. Here's a quote from the dude. "calculated decision to reap substantial profits by...

 
 
 

Great Time Waster: Onslaught 2.0 [beta]

Aight yo, I know y'all have seen that old shit, Onslaught 1, but this is the new hotness, ya hear?! you betta Perhaps the most addictive if the flash games, the tower defense flash games. Onslaught numero uno was my favorite of the tower...

 
 
 

Forget Rubik's Cubes, Sony Switches to T&A

Well, I guess white walls and a PS3 weren't pitching tents in the pants of America, so Sony is trying something new: Sideboob and Ass. Desperation? Money to blow? Drugs? What are cause for these crap ads? What happened to Sony's cool PS...

 
 
 

Super Secret Zelda: TP Enemies Found

Zelda may have gotten been given a 4/10 by RevAnthony, but peoples are still playing, and finding new things in the damn game. JunkyFM on GameTrailers.com haxXored with his uber 1337 Action Replay, and found two kewl hidden enemies, a bi...

 
 
 

Robert Summa's Greatest Hits

http://youtube.com/watch?v=9k3aeMKTWZc YoYoYo, big ups to all my homies in the hood. This not be only Summa's greatest hit, but sadly his only SMASH HIT. This literally rox mine socks. Hide the children, it gets ugly. Sleep tight, NIGGAZ!...

 
 
 

About velcromanone of us since 11:37 PM on 12.15.2006

is this where i brag about my e-peen?