dark        

Johnny Luchador blog header photo
Johnny Luchador's c-blog
Fronts 19Posts 0Blogs 19Following 30Followers 42


 

 
 

Pax Avatar: Adopt Me Please n shit rad.

UPDATE: Here is a VIDEO PLEAING to ADOPT ME, I hope you guys enjoy it. Hi, I'm Johnny Luchador, Destructoids resident Luchador and Dtoid.tv's son of Jon Carnage and Rick Fuller. I'm not going to PAX. Why am I not going to PAX? Hell if I k...

 
 
 
 

Lucha's Thoughts: Xbox One/Ps4

Greetings shitbirds, So all I've heard this week is, XBOX One, Xbox One, no Games, yadda yadda, It looks like a VCR, omg, I don't like TV, PS4 is better, PS4 gets my money, bitch bitch bitch. So Papa Lucha decided to educate the people with...

 
 
 
 
 

Review: GTA V

I got my hands on a copy of GTA V from my friend of a friend of a friends dad who works at Rockstar. So as your favorite Luchador, I decided to review it for you guys. This game follows the mishaps and adventures of three bachelors as the...

 
 
 

Review: Arma III from the Heart of a Luchador

To start, this is all Spencer Hayes' Fault. He was all like," y0 lucha,when you gonna do another review?" and I was like, "shit son, I've been busy twerkin dem mean streets of East Compton KY, but shit since you're so badly wanting a revi...

 
 
 

Dtoid Live on WWE Smackdown Son. Ooo Wee

Hey Peeps, Johnny Luchador of Dtoid.tv here. So I had the opportunity to head to WWE Smackdown in Evansville on Syfy. To live up to the previous invasion by community member Suff0cat back in 2008, I made it a goal that at one point during ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Review: WWE All Stars, Tony Schiavone edition

I have to say, before you play this game you need to do this step by step procedure 1) go rent The Self Destruction of the Ultimate Warrior and view it 2) Eat your Vitamins, say your prayers, stay in school, don't do drugs (all at the same ...

 
 
 
 

Review : Homefront the Awesome Review yeah.

So I just got done with my adventure with Homefront not to be confused with Homeward Bound: The incredible Journey, which I thought this was what this game was based off of, but there were no dogs or cats trying to find their way home, inst...

 
 
 

A Review: Two Worlds 2

As a gamer, everyone has their types of games they enjoy. Some like puzzle games, rpgs, action, fps, sports, fighting, etc. I'm really kind of open ended, but I prefer open world wrestling fps racing kangaroos. You don't get that in a lot o...

 
 

About Johnny Luchadorone of us since 1:47 PM on 01.13.2011

The most ELECTRIFYING Man in Gaming Entertainment. The Innovator of Random, taking you to the Top of Space Mountain, and crashing down on you for the 1, 2,3. Host of the Rad Show: Get There!

I have worked in the music industry, the radio industry, the engineering industry, and the wrestling industry. I represent Dtoid Western Kentucky Division 404. I like to make video games more entertaining. I also like riding ponies while eating bags of gummy bears. I also assist with various other Programs on the Streams. You can find me weekdays assisting with Mash Tactics or generally throwing randomness.

I plan on entertaining, or at least trying to entertain as much as I can until I forget to post, which happens when you're a busy person who is busy.

So basically I'm gonna try, until I need a day off and forget to post, and then someone is like man that guy was really cool, I think he died or something like the ultimate warrior, cause that's what happens when someone disappears, everyone assumes they're dead...or well at least I do. I swear that I thought Danny Glover died like 3 years ago. But when he sent me a message on twitter after I commented about him dying in a river rafting fruit collecting contest in Utah, I was like, "holy crap, he's not dead."
Xbox LIVE:Johnny Luchador
Steam ID:BurnPianoBurn


 

Around the Community

Featured

Posts

Blogs

Support