Gaming News, Game Reviews, Game Trailers, E3 News

               
Dark theme   
PC   |   PS4   |   XBOX   |   SWITCH   |   3DS   |   VITA   |   JAPANESE   |   FILM   |   TOYS   |   MERCH


 

Dao2-SKP blog header photo
Dao2-SKP's c-blog
Posts 0Blogs 36Following 12Followers 15


 

 
 

New Gaming Rig

Ah a new gaming rig, a joyous occassion for every PC Gamer. That first boot always so magical and then going through the torture of setting up a new PC again! It's been 3 years since I built my last gaming rig and it's still going strong, B...

 
 
 

Tales of Skyrim: Better Days

My journey began, like all other journeys, as a penniless unknown prisoner. I know a lot of people say something like ďfrom start to finish it was amazing!Ē but I canít because there was no finish. From start-forever itís amazing. I was ent...

 
 
 

DRM: Is It Really About Piracy?

DRM, the newfound devil of PC gaming. Itís been argued against to death, but thatís not necessarily a bad thing. Bitching and whining is what got music mostly DRM free so I would never discourage anyone saying a bad word about DRM. But w...

 
 
 

Populous: the Beginning From Dust

Man it's been like a month since I wanted to write a blog about Populous (well actually it was supposed to be a video so less with the writing) but after I recorded some of the game I got seriously lazy when it came time to mash it together...

 
 
 
 
 

Room of Doom/Gaming Setup (LOOONG, Pic Heavy)

Hey! So finally got around to doing a setup blog :P It's gonna be pic heavy :< And possibly wordy :P Oh and sorry for the slightly off angle and not amazing photography :< I always take bad pictures ;p Well that said here it is! Oh...

 
 
 
 

Skies of Arcadia: Again

I doubt anyone remembers my first blog post (which I hardly encourage you to go back and take a look at it if your at all interested in Skies of Arcadia and want to know a little bit about it.) Original Bloggagl But I, once again, was pla...

 
 
 

10 things about - holy sh** who is he o_0

Wow been a while since my last blog :o I read daily though ;p more than once daily. But I still missed the memo about the 10 things thing :| But I guess where just writing 10 things that people don't know about you? Hmm 10 things is gonna...

 
 
 

Company of Heroes Video: Operation Monster 2

I'm sure absolutely none of you remember my original Company of Heroes "Operation Monster" video. Well I made a second one! Parts of the first one is in it (first 30 seconds). For anyone curious how it works. You get a couple of noobs, ...

 
 
 
 

Final Broadcast, skies project part 2, and stuffs :o

Hey, Haven't done a blog in a while ;p Haven't gotten many video games either but here's what I got :P Wing Commander IV: Complete (even with the reg cards and other junk that I threw away :P). Pretty much mint cept for a little bit of ...

 
 
 

Video Look-Back: Metal Fatigue and The 9th!

Hey again ;p got another video look-back, this time on metal Fatigue ;p But first what I got for my collection since last blog! Well only one thing that was really VGR despite how awesome the rest of it was, and just gonna throw that away ...

 
 
 
 

Video Look-Back: Trackmania Sunrise

Hey once again ;p If you've read my previous blogs you'll know that I first post what I've acquired since my last blog and then a video look-back. Exciting I know :P Not gonna have much to add to my collection since I did a blog last frid...

 
 
 

Dogs of War: Video Look-Back and Beads and Stuffs!

Hey, back with another video review and stuff! But first of course, all the stuff that I got since my last blog! First up: Descent 3 and Mercs Expansion Pack - Lotta fun , goes perfect with my shiny new sidewinder controller, was Sea...

 
 
 

TF2: How not to 2fort video - and stuff

Hey, been a bit since my last blog but whatever ;p Haven't got a lot since then but here it all is! System Shock 2 - $45 shipped. Been wanting this for a while, I no I overpaid for it by like 20 bucks but it was for a very special reaso...

 
 
 

Shogo: Video Look-Back or "review"

Now with 95% less breathing sounds!!!!! Ya so did another video look-back, or "retrospective" whatever the fuck you wanna call it :| Couple things that I said that are wrong/I want to clarify :| When I say "hard" i mean "you will die a l...

 
 
 

Bout that time: Game Census

Well it's roughly that time of year again where I do a count on all my games! I say roughly cause I really don't know when it was I started, don't even know what month really :| Sometime around the end of summer ;p and I did it least end-of...

 
 
 

o.m.g, YOU DID WHAT?!

But it's already be done :o What? A video, uh, "look-back". It's not really a review in any sense ;p and it's a bit botched and you'll see why :P Couple things before I it gets embed :| I am NOT at all trying to copy the AVGN. - First ...

 
 
 

What? No dreamcasts :o?!

*shock and awe* a post not about getting a dreamcast ;p Guess I'm gonna try something else :P Yeah I'm gonna use that as a banner/split bar till I find something else :P Hmmm well... to start out with.... Ah right :o flash games :o We...

 
 
 

And then there was 8?

8 yup 8, up from 7, yah this count goes up not down ;p My count of Dreamcasts, now at the magic 8 number. Not labeling this a "project" cause it isn't one :| Just saw it on ebay and liked it ;p Pretty damn spiffy though. It's actually a d...

 
 
 

Star Ocean: SNES

Hey! Well my snes project is finally complete ;p What is it? It's Star Ocean for the SNES, in an SNES cartridge ;p Now repros aren't new, they've been around for a while and I already have a few. Earthbound Zero, DQ V, and Fireman to na...

 
 
 

Project Skies: Part 1 Complete

Well if anyone remebers I hinted at a special project to do with the the dreamcase Here: http://www.destructoid.com/blogs/Dao2-SKP/the-dreamcast-a-collection-95324.phtml and Here: http://www.destructoid.com/blogs/Dao2-SKP/horrible-horribl...

 
 
 

Nyko Kama Review (it's a wireless nunchuk :P)

Hey! Just got my Kama in the mail and I'ma gonna review it! (like the title says, its a wireless nunchuk if you didn't know ^^) Well a start note: I'm gonna be super picky. But this is just because I want everyone to know every nook and...

 
 
 

Horrible Horrible Horrifyingly Horrible news.

Yes it's absolutely horrible :( If you read my last blog (http://www.destructoid.com/blogs/Dao2-SKP/the-dreamcast-a-collection-95324.phtml) You might remeber that I was hinting to a spiffy project that has to do with *shock and awe* a ...

 
 
 

The Dreamcast: A collection

Well hello it's been a while :o Afore I mentioned that I have a decently sized collection, far from small but nothing amazingly monsterous like a lot of others I've seen. But in anticipation for something that should be finished within a w...

 
 
 

"You told me these entry couplings would hold for..."

Well I am somewhat disheartened now since it seems absolutely no one read my last blog :( Ah well I shall preserve and try again! But I guess it's back to recycling since no-one liked the new way of things :( Ah well... here's the promised ...

 
 
 

Shiny sealed new

Hey! I stumbled onto destructoid from DP (digital press) a classic gamers site ;p I used to blog on gametrailers but kinda just faded away from there I guess. But I've always wanted to try go on blogging, and this seems like the perfect pl...

 
 

About Dao2-SKPone of us since 1:51 AM on 06.29.2008

 
BACK