Gaming News, Game Reviews, Game Trailers, Tech News

dtoid   |   japanator   |   flixist   |   tomopop   |   store


 
Apple blog header photo
Apple
Posts 0Blogs 10Following 4Followers 20


 
 








On Destructoid:
Most Comments

more notable stories

FAQ

Who updates the homepage?
Our Staff
What is Destructoid?
Long story
Can I submit a story?
#BloggersWanted
Dark theme?
Yep
Site rules?
Douche lightly
Ethics much?
Read this
Privacy?
Common sense
Who owns my posts?
You do


Get in touch

Editorial contacts
Meet our staff
Ask a question
Community@
Get support
Support@
Story idea?
Tips@
Everything else
Get in touch

LONG BLOG

Why everyone hates wii fit?

   0
So I asked my cousin about the wii fit (because he owns a wii) is he’s planning to get one –“well yeah it looks fun”- he said and I said : “yeah why not? I don’t get why gamers are s angry at it”.

Ok so then I asked a friend what does he think about it and he said: “I hate it ;It makes us gamers look like lazy people and I don’t even consider it a REAL videogame”, so why does he hate it if is not even a videogame? Idk he’s just crazy, I don’t even need to prove anyone if am a lazy gamer or not and I don’t care who “plays” it or not, if its fun I will “play” it.

Some other people is angry at Nintendo because it promotes “casual gaming” ( well idk you guys but I think Nintendo is for kids ) but that’s an other thing, is just (in my opinion) that those angry gamers don’t want some noob saying they play videogames when they only play wii fit or wii sport and such games, “oh no they don’t deserve to be called gamers” well they’re obviously not is like if you say you’re hardcore gamer because you play DDR , so why to make such a big rack about it?.



So you guys just stfu about wii fit and go be lazy, who cares if you are!?.
Login to vote this up!


 
 

  0 COMMENTS

Please login (or) make a quick account (free)
to view and post comments.



 Login with Twitter

 Login with Dtoid

Three day old threads are only visible to verified humans - this helps our small community management team stay on top of spam

Sorry for the extra step!

 

About Appleone of us since 4:36 AM on 03.27.2008

this is a profile?
Name . apple or the boy who pretends to be a girl on the internet
Age.20 omg soon 21!
love. anime , videogames , reading and cooking.
from SF California
originally from Mxico ,yeah English is my second language.
I Study graphic design.




 



Read Huge: Top Stories

Destructoid