Quantcast
Community Discussion: Blog by Crunshii | Crunshii's ProfileDestructoid
Crunshii's Profile - Destructoid




Game database:   #ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ         ALL     Xbox One     PS4     360     PS3     WiiU     Wii     PC     3DS     DS     PS Vita     PSP     iOS     Android




click to hide banner header
About
Hi!

MIX HAS MADE IT TO THE TOP!!!!


Char & Mix created the Crunsh-Meme!








Mix started it all with this one... yep I am still trying to make it out lol/


Nice one Captain Bus!


LMAO!!!


OMFG MIX Im sorry but this much fucking talent is going to the TOP OF THE LIST!!!
PIMPIN CRUNSH-MEME!!
Badges
Following (20)  

Crunshii
7:54 PM on 01.12.2012

Sup guys, much love to all the old schoolers who remember me and happy new years! Don't go on thinking I haven't forgotten about you guys. I still come here and read the latest just so busy with RL not enough time to blog (and troll bait... lol) like before.

Just wanted to let yall know ive been getting a bit into photography and well, for those who still remember me they know I love swords and the Great Destructoid gave me the best sword present... well EVER! I never been given a sword as a gift, I collect them, and Destructoid really made me shed a Chuck Norris Tear that could cure cancer... so in return I hope yall can appreciate what I have been doing with the sword.









I might do more game based photography, what do you guys think? not sure if I will be good or not, ill let you guys give critic me and from that I hope to learn and get better.
Photo Photo Photo








idk... just seemed very weird that closing video at the end. . .

Photo








and now she has the power!!!!!!! Nuuuuuuu!







Haha just wanted to say Hi to the Dtoid Community and everyone who's still old school and might remember my old-ass :)

Been working on a iPad game and a FPS but man making a game takes a long ass time, especially more when you learning everything that a real studio would do by a team of 3's. Will keep you guys updated when it is closer to release.

Also even after over 2 years (or close to it) since Dtoid super effing awesomely gave (had to bend over for Jimmy over there!) me the Chaos Eater, I have it as my main prize weapon!!! and look, it even works great as a chick magnet :P

Saludos PAisanos!
Photo Photo Photo








WoooooooooW!!!!! After from what I saw I CANT WAIT TILL IT COMES OUT!!! I got the DS3D and im (currently) BORED with SF3D being the only fun game on it.... btw what was that Atlus game in the end with the Odins Sphere like graphics!?








Suuuuuuuuuuuuuuuup Dtoid! Miss you guys!!!

Sorry I haven't been around Destructoid for a while time but been working hard on side projects and some game development. I know its E3 week and the floodgates of game news-hell will open soon.

But if you have some time to look at our game and give some feedback would be much appreciated. It is a FPS style, for now the enemies we are doing are zombies but obviously that will change and depending on the feedback we might add enemies you recommend!

06 FPS Development Part 01 from i3DTutorials on Vimeo.



04 Character Animation from i3DTutorials on Vimeo.



03 M4A1 from i3DTutorials on Vimeo.



02 Environment Design from i3DTutorials on Vimeo.



Sculpting in ZBrush for Games from i3DTutorials on Vimeo.



We are actually giving some free tutorials on many of the parts we are doing for this game on i3DTutorials but were still far away to go to finish this game. We are planning a beta version to be released when its more ready.

Will keep you updated and thanks in advance for any comments given.










well hope you guys are having a great time playing MvsC3... I got a nice message last night (yep right on the night before the games release) that my order is delayed till tomorrow :( FML!

Everyone is telling me how bad ass the game is and I am ready to play yall!

once I get my game /( ._.)\

btw any news if Yojimbo is back with his PS3? If there is anyone I want to take pleasure destroying is the cowboy him self D: